skip-nav
 

INFORMATION OM COVID-19 (CORONAVIRUS)

Opdatert 03.03.2020
Coronavirus - vi overvåger løbende situationen omkring udbruddet af Coronavirus COVID-19 og anbefaler vores kunder at holde sig orienteret ved udlandsrejse.

Ønsker du at afbestille rejse, skal du kontakte dit rejsebureau/flyselskab for at undersøge muligheden for ombookning eller refusion af billetten derigennem.

Har du spørgsmål eller behov for hjælp, fx i forbindelse med sygdom, bedes du kontakte vores alarmcentral hos SOS International på tlf. +45 38 48 93 38. Dækningsforespørgsler i øvrigt bedes rettet til AIG’s kundeservice på tlf. +45 91 37 53 00 mandag til fredag kl 08.30-16.00.

AIG har eksperter i hele Europa, hvis hovedopgave det er at styre skadebehandlingen fra start til slut

I tilfælde af en skade vil vores skadeafdeling:

  • hurtigt og professionelt behandle alle skadeanmeldelser
  • løbende informere kunder og mæglere omkring status og udvikling i skadebehandlingen
  • indhente specialisterklæringer (advokat, revisor, taksator osv.), hvor dette måtte være relevant for skadens behandling
  • samarbejde med vores kunder og forsikringsmæglere for at begrænse konsekvenserne af en skade

Udvidede services

I tillæg til ovenstående arbejder AIG løbende med at udvikle services, som vi tilbyder vores kunder og forsikringsmæglere:

  • før-skade-service: Dialog med kunder og forsikringsmæglere for at kortlægge mulige tiltag, som kan forebygge eventuelle skader
  • efter-skader-service: AIG's skadeafdeling samarbejder med specialister for at minimere konsekvenserne af en skade - både de økonomiske og ikke-økonomiske konsekvenser, så som fx negativ medieomtale

Blanketter & materiale

Send anmeldelse til:

AIG
Bryggernes Plads 2
1799 København V

Eller via email: anmeldelse@aig.com