Gå til hovedindhold

Desværre sker det i enkelte tilfælde, at vi er uenige om, hvad du som forsikringstager / sikrede er berettiget til eller med rette kan forvente. I disse tilfælde kan du klage til AIG Europe dansk filial af AIG Europe S.A. Luxembourg på følgende måder:

Brev:
AIG Europe dansk filial af AIG Europe S.A. Luxembourg,
Bryggernes Plads 2
1799 København V

Telefon:
+45 9137 5300

E-mail:
klageansvarlig@aig.com

Til brug for vores behandling af din klage, beder vi dig oplyse policenummer eller skadenummer. Herudover bør klagen indeholde en beskrivelse af det, der klages over.

AIG Europe S.A. tager alle klager fra kunder alvorligt og har etableret følgende klageprocedure for at løse klager hurtigt, retfærdigt og af rette afdeling:

AIG Europe dansk filial af AIG Europe S.A. Luxembourg vil anerkende modtagelse af klagen inden for 3 arbejdsdage og give vores svar på klagen inden for en måned. Hvis særlige omstændigheder forhindrer os i at vurdere klagen inden for en måned, vil vi holde klageren underrettet og oplyse om, hvorfor vi endnu ikke kan besvare klagen.